Regulamin pobytu w Pensjonacie Columbus
- Postanowienia ogólne
Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie pensjonatu.
Dokonanie rezerwacji lub wynajęcie pokoju oznacza akceptację niniejszego regulaminu przez Gościa.
Goście zobowiązani są do przestrzegania niniejszego regulaminu przez cały okres pobytu.
- Rezerwacja i meldunek
Doba hotelowa trwa od godziny 14:00 w dniu przyjazdu do godziny 11:00 w dniu wyjazdu.
Rezerwacji można dokonać telefonicznie, mailowo lub online. Pensjonat może pobrać zaliczkę jako gwarancję rezerwacji.
Meldunku dokonuje się w recepcji niezwłocznie po przybyciu, okazując dokument tożsamości ze zdjęciem.
- Warunki pobytu
Cena noclegu obejmuje zakwaterowanie oraz usługi zgodnie z aktualną ofertą.
Śniadanie jest wliczone w cenę pokoju. Pozostałe posiłki można zamówić w lokalnej restauracji lub z dostawą.
Gość może korzystać z wyposażenia pokoju i udogodnień wspólnych (np. Internetu, parkingu, ogrodu).
- Odpowiedzialność Gościa
Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie uszkodzenia lub zniszczenia mienia pensjonatu powstałe z jego winy lub osób mu towarzyszących.
Zabrania się palenia tytoniu w pokojach oraz pomieszczeniach ogólnodostępnych (z wyjątkiem wyznaczonych miejsc).
W przypadku rażącego naruszenia regulaminu, pensjonat ma prawo rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym.
- Cisza nocna
Na terenie pensjonatu obowiązuje cisza nocna w godzinach 22:00–7:00.
Prosimy o zachowanie spokoju i niezakłócanie wypoczynku innych Gości.
- Zwierzęta
Pobyt zwierząt możliwy jest wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu z obsługą pensjonatu.
Właściciel zwierzęcia ponosi pełną odpowiedzialność za jego zachowanie i ewentualne szkody.
- Parking
Pensjonat udostępnia bezpłatny parking dla samochodów osobowych, ciężarowych i autokarów.
Parking jest niestrzeżony – właściciel pojazdu odpowiada za jego bezpieczeństwo.
- Rzeczy osobiste
Pensjonat nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w pokoju bez nadzoru.
Rzeczy znalezione przechowywane są przez 14 dni. Po tym czasie mogą zostać przekazane na cele charytatywne lub zutylizowane.
- Reklamacje
Wszelkie uwagi dotyczące pobytu należy zgłaszać niezwłocznie w recepcji lub drogą mailową.
Reklamacje będą rozpatrywane indywidualnie w możliwie najkrótszym terminie.
- Postanowienia końcowe
Pensjonat zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.